Pagina's

donderdag 11 april 2019

Save the drama for the Lama

Hallo allemaal,

Het blijft leuk om een Dutch Doobadoo mal een beetje te "verbouwen". Dat heb ik voor vandaag ook gedaan. Voor de basis van de kaart heb ik de Dutch Fold Card Art Elegant 2-Luik gebruikt. 


De grootste maat heb ik overgenomen uit wit cardstock. Daarna heb ik de linkerzijde in het midden dubbelgevouwen. Je kunt natuurlijk ook een rilvouw maken vanuit de punt bovenaan verticaal naar de onderkant. Van deze vouw heb ik een bergvouw gemaakt. De middelste lijn op de mal ril je en dit wordt een dalvouw. Dan vouw je de rechterhelft van de linkervlak naar voren en dan de linkerzijde naar links. De binnenste maten van de mal heb ik overgenomen uit designpapier Vintage Roses van Noor! Design


Dutch Fold Card Art Elegant 2-Luik
470.713.334
470.713.334 Fold Card Art Elegant 2-luik


Daarna heb ik een strook uit wit cardstock gesneden en op 2 plekken gerild. Deze heb ik als een Z voor de kaart geplakt. Op het cardstock heb ik designpapier gemat. Achter deze strook heb ik de nieuwe randmal geplakt.


Op de linkerzijde van het rechtervlak heb ik de nieuwe blauwe mal geplakt. Wat een beauty is deze zeg! Deze heb ik uit wit cardstock gestanst en gemat op de grotere stans die ik uit roze cardstock gestanst heb. In het midden zit nog een losse mal en die heb ik uit het designpapier gestanst.

Blauw Frame Vierkant
6002/1258
6002/1258 Blauw Frame vierkant

Voor de bloem heb ik één van mijn favoriete bloemenmal gebruikt, de chrysant. Daarachter de Vintage Flourishes Eucalyptus. Achter de chrysant heb ik nog een filmpstripje geplakt.

En hoe leuk is het Bella Lulu knipvel Think Pink. Ik heb hieruit 2 unicorns geknipt. Dan nog een paar pareltjes erbij en klaar is de kaart. 

Bedankt voor je bezoek aan ons blog. Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren.

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

470.713.334 Fold Card Art Elegant 2-luik  6011/0548 Paper bloc Vintage Roses   6002/1257 Noor! randstans barok

6002/1258 Blauw Frame vierkant  6003/0093 Vintage Flourishes Eucalyptus  6002/0972 Floral Flourishes Chrysant

6002/1232 Mixd Up Stansmallen Filmstrips  3000/0029 Bella Lulu Knipvel Think Pink  667N Nuvo crystal drops red berry

2 opmerkingen:

  1. Geweldig mooie kaart en wat heb je er een leuk model van gemaakt met de nieuwe DDD mal! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Monique wat gaaf gemaakt! Superleuk idee ook om de mal op deze manier te gebruiken!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen