Pagina's

vrijdag 19 april 2019

Tag Along Swap April - Pasen

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een voorbeeld van de Tag Along swap van april.De Tag Along swap houd in dat je 2 tags maak in het thema van de desbetreffende maand, voor April is dat Pasen. Je pimpt deze tags leuk op en stuurt ze op naar Noor en Zo in Waspik voor eind April. Je krijgt dan 2 leuke tags terug. Klik hier  om de Tag Along stans van Bella Lulu te bestellen en doe je gezellig mee met deze swap.
3000/0002 Bella Lulu stansmal Tag Along

 Ik heb de basis van de Tag Along in licht craft cardstock uitgestanst en voor twee verschillende designpapier velletjes gekozen van het leuke designpapier Easter van Noor!Design. De teksten en de plaatjes komen van het knipvel Happy Easter van Bella Lulu. 


Uiteraard heb ik de tags leuk opgepimpt met allemaal Noortjes. De nieuwe grasrand heb ik door midden geknipt. De eitjes en de strik komen uit de set met het frame Happy Easter. Klik hier om deze stans te bestellen. De vlinders zijn van de ponsen set van Vaessen Creatief. En de pareltjes heb ik gemaakt met Nuvo Drops Bottle Green. 



Ik hoop dat ik je heb mogen inspireren met deze Tag Alongs en dat je gezellig mee gaat doen met deze leuke swap. 

liefs,

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

3000/0028 Bella Lulu Knipvel Easter

3000/0002 Bella Lulu stansmal Tag Along










1 opmerking: