Pagina's

zaterdag 13 april 2019

The best is yet to Come


Hallo Allemaal,

Onlangs kreeg ik de vraag of ik een persoonlijke kaart wilde maken voor iemand die 65 werd. En hoe leuk is het dan om een foto op je kaart te verwerken. Uiteraard met toestemming plaats ik deze kaart op het blog ter inspiratie voor jullie.


De basis is een vierkante kaart waarop ik diverse banners heb gemaakt die royaal oversteken buiten de rand.


Overal heb ik mooie strakke randjes langs het papier en de foto's deze zijn gemaakt met de layer guides van We R memory keepers.

660083 We R Memory Keepers layer guides

Als je op het plaatje klikt kom je in de webshop waar ook weer een link staat voor een handig filmpje op you tube.


Met de Poly Besa mask kun je perfecte cijfers schrijven die precies in de leuke filmstrip passen.


De stoere ketting is met goudkleurige inkt op kleur gemaakt.Hiermee heb ik ook een gedeelte van het radartje gekleurd.


Deze toffe Klok met radartjes maakt het meteen een beetje een stoere mannen/jongenskaart.


Nog even het hele kaartje en dan bedank ik je weer voor het bezoek aan dit blog en ik hoop je volgende week weer hier te zien.

6002/1233 Mixed Up Stansmallen kettingen    6002/1232 Mixd Up Stansmallen Filmstrips

groetjes,



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

660083 We R Memory Keepers layer guides6002/1233 Mixed Up Stansmallen kettingen 6002/1232 Mixd Up Stansmallen Filmstrips 6004/0029  SCR@P Photo Shoot Kit 6002/0634 Gears tandwielen + klok


6002/0878 SCR@P Poly-besa Lettering

3 opmerkingen: