Pagina's

dinsdag 16 april 2019

Vrolijk Pasen

Hallo allemaal,

Het is weer mijn beurt om jullie te inspireren. Ik heb gekozen om dat te doen met deze memorydex kaartjes in paas stijl.


Met de Bella Lulu memorydex stansmal heb ik eerst twee kaartjes uit aquarel papier gestanst. Vervolgens heb ik de stans op design papier gelegd en met de een potlood de buitenrand omgetrokken waardoor je een mat randje krijgt. Het aqaurel papier heb ik met Dirstress Oxide inkt en het Wyber mask stencil van Dutch Doobadoo voorzien van een patroon. De kleuren Distress Oxide inkt heb ik afgestemd op het Bella Lulu knipvel. Uit het knipvel heb ik verschillende afbeeldingen geknipt en bij elkaar gegroepeerd op mijn kaartjes, zo ontstaat een leuk geheel.


Met de Labels en Tags mallen van Noor design heb ik de labeltjes gemaakt. Deze heb ik uit het Easter design papier van Noor design gestanst en ook als groepje op de kaartjes geplakt. Door te variëren in lengte van de labels creëer je simpel een speels effect. In mijn lintjes door vond ik nog twee strikjes in bijpassend groen die ik ook nog in de kaartje verwerkt heb.


Mijn memorydex is klaar voor de paasdagen. 



Ik hoop dat ik jullie weer op ideetjes heb kunnen brengen.


Groetjes,

6002/1175 SCR@P Stans Labels & Tags  3000/0001 Bella Lulu stansmal memorydex  470.715.121 Dutch Doobadoo Mask Art Wyber

6011/0613 Paper bloc Easter  3000/0028 Bella Lulu Knipvel Easter


 
 

 



4 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende memorydex-kaartjes heb je gemaakt!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Are you having one or two difficulties from other financial instrument lender? I want you to take a chance with us you will never regret doing business deal with our firm.We have direct and efficient providers.
    I am the sole (Direct) mandate to several genuine efficient providers for lease/sales BG/ SBLC and other financial instruments, at reasonable prices, Issuance by top AAA rated Bank in Europe.Presently, we focus on BG/SBLC for Lease and Sale transactions, However, our Lease BG/SBLC/MTN is 3+1% and Sale at 30%+1%.
    Should you find this interesting and acceptable? Kindly, contact us and we shall review and respond with DOA within 48hrs maximum.
    Please request for full procedure details if interested.(WE MOVE FAST)
    For further inquiry contact:
    Contact us for further detail:
    Email: swiftfinance@hotmail.com
    Skype: swiftfinance@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen