Pagina's

zaterdag 4 mei 2019

Liberian

Hallo Allemaal,

Kleuren is echt mijn passie en voor deze kaart heb ik echt heel wat uurtjes kleurend doorgebracht, je snapt het al. Helemaal zen  daarna.


Je kan ervoor kiezen om zo'n kaart verder erg  CAS te houden maar een paar leuke mallen passen er altijd wel bij vind ik en geeft net wat extra.


Ik heb dit plaatje van Mo Manning gekleurd met de polychromos van Faber Castell.


Dit zijn echt geweldige potloden. 


Zoals ik al zei een paar leuke mallen erbij gebruikt onder in de post zie je welke en klik je op het plaatje kom je meteen in de webshop.


De strakke randjes langs de kaart en langs het plaatje maak ik met de layer guide van We R Memory keepers. 


Vind je het leuk om te kleuren maar weet je niet zo goed wat bij je past dan kun je op 14  sept 3 verschillende kleurworkshops op 1 dag volgen bij Noor & Zo.

Afbeeldingsresultaat voor reserveer hier noor zo

Wie weet zie ik je dan.

groetjes  


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

FC-110011 Faber Castell Kleurpotlood Polychromos Blik à 120 Stuks  6002/1045 Autumn Hello Autumn 6002/1141 Blauw Kantrand Cirkel
660083 We R Memory Keepers layer guides

4 opmerkingen: