Pagina's

vrijdag 24 mei 2019

Speciaal voor jou!


Hallo allemaal, 

Ik wil jullie vandaag een kaart laten zien die ik heb gemaakt voor een 6-jarig meisje. Die is helemaal gek van beertjes, vlinders en chocolade.  Dus dat heb ik in mijn kaartje verwerkt. 


Ik heb het leuke beertje van Bella Lulu gebruikt en het bijpassende papierset Let's Party. 

3001/0010 Bella Lulu combideal Let's Party

En ook de blauwe mal van Noor! is zo mooi. Ik ben gek op de extra mal erbij om het te kunnen matten. 


Gevuld met lekkere chocoladereepjes waar ze zo gek op is.


De leuke tags van Bella Lulu die blijven ook geweldig om te gebruiken. De rand is gedaan met de randpons van Vaessen Creative.

3000/0002 Bella Lulu stansmal Tag Along


En ook de vlinder mal gebruikt, want vlinders vind ze helemaal geweldig! Ik heb hem eerst helemaal in het wit gestanst en daarna de vlinders, bloemetjes en blaadjes erop geplakt.

   6002/1258 Blauw Frame vierkant

Een hele fijne dag allemaal, 

Groetjes, Anja 



3 opmerkingen:

  1. Wat een onwijs leuke kinderkaart! Heel erg gaaf gedaan, ook met de chocoladereepjes erin!
    Zal het meisje vast en zeker erg blij mee zijn!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige kinderkaart en met de reepjes, super leuk! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen