Pagina's

vrijdag 7 juni 2019

Bella Lulu Bloghop - Flip Album

Goedemorgen allemaal,

We hebben weer wat leuks voor jullie!

Vandaag hebben de meiden uit ons Noor & Zo Design Team allemaal de online workshop "Flip Album" voor jullie gemaakt maar dan in heel veel verschillende uitvoeringen. 

Deze workshop is in onze Noor & Zo webshop als Online Workshop te koop. Je krijgt hiervoor een duidelijke video met uitleg over het album en daarbij een patroon in PDF formaat.

** klik {HIER} om deze online workshop te bestellen **
(de kosten voor deze workshop zijn 5 euro)

Dit is de uitwerking van Jolanda in thema Summer Lovin.
Veel meer fotos vind je op haar blog: Made by Jolanda

ALB001 Online Workshop Flipalbum




Iedereen die bij ons een All Inclusive maandabonnement heeft, heeft deze Online workshop natuurlijk ook weer gekregen.

Het is ook mogelijk om een All Inclusive abonnement te nemen als je geen enkele Online Workshop wilt missen. Wat zijn de voordelen?

- onbeperkt toegang tot alle Onlne Workshops
- minimaal 2 nieuwe video's per week
- unieke kaartmodellen en patronen
- tips & tricks
- uitgebreide productinfo
** klik {HIER} om ons All Inclusive abbonement te bestellen **


All Inclusive Abonnement

Geniet vandaag van de mooie creaties die ons team gemaakt heeft! We laten hieronder alvast een paar sneakjes zien.

Corry

Monique

Anja

Meer zien van deze slipalbums? Doe dan gezellig mee aan deze bloghop!


Wat moet je doen?
  • Ga 7 juni 2019 langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!
 Hop dus langs de blogs van alle meiden om meer te zien!


We starten bij het blog van:


Heel veel plezier bij het hoppen!



10 opmerkingen:

  1. Wat leuk, zo'n bloghop! Mijn eerste. ;-) Ik heb leuke ideeën opgedaan. Bedankt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook jouw album Jolanda is prachtige en wat leuk om zo'n bloghop te maken! Hele mooie en lieve albums gezien, dank jullie wel! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooo....ik vind dit echt een te gek album....heb hem al besteld en geprobeerd....erg duidelijk....
    Wat leuk om hem ook te mogen zien in andere uitvoeringen.....die van jou Jolanda vind ik sowieso top....ik ga lekker op de bank...genieten van de hop...Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hop hop hop....deze hop is weer top....haha ik wil ze nu alle 4 wel maken😛

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze heeft weer prachtige vrolijke kleuren

    Het was een leuke hop alle albums anders maar niet minder mooi en top model

    Gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele gave albums allemaal zeg!
    Leuke ideeën die zeker goed zijn voor een hoop inspiratie en het verlanglijstje haha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke en mooie albumpjes heeft iedereen gemaakt. Voor mij springt die van Jolanda er het meest uit doordat ik die kleurtjes van dat papier zo geweldig mooi vind. Het was weer leuk om te zien wat iedereen ervan gemaakt heeft.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer een aantal nieuwe ideeën opgedaan. Hartelijk bedankt! Het was weer genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke albumpjes gezien! Dat van Jolanda is ook heel mooi!
    Leuke ideetjes opgedaan en mooie uitvoeringen gezien. Dank u, dames.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb genoten van deze leuke flip albums en dat in zo'n diversiteit. Ik ben enorm geïnspireerd lieve Noor meisjes, mijn dank daarvoor. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen