Pagina's

woensdag 19 juni 2019

Happy birthday

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een eenvoudige mannenkaart voor jullie gemaakt. Onderaan het bericht vind je een link naar alle gebruikte materialen. Voor het eerst sinds lange tijd heb ik ervoor gekozen om een rechthoekige kaart te maken. Dit is 'm geworden


Ik ben begonnen met een dubbele kaart uit groen cardstock. Deze heb ik gemat met rood cardstock. Vervolgens heb ik een stuk zwart cardstock bewerkt met een embossingmal en diverse kleurtjes wax. Mede door de structuur van het papier krijgt het papier hierdoor een soort leerachtig uiterlijk


Als tekst heb ik ervoor gekozen om twee stansmallen te verknippen.Het "happy" komt van de little happiness "moustache" (6002/1317) en de letters b-day van de gouden randstans " birthday (6002/1174). 


De stiksteek die al in de ml zit heb ik met een zwarte fineliner extra aangezet.


Zowel links boven als rechts onder heb ik de mixedup muur stans (6002/0979) gebruikt. De ballonnen komen van de one of a kind ballonnen set. (6002/1211). Die blijven toch heel leuk voor verjaardagskaartjes.


De ingekleurde digi is een plaatje van Mo Manning. Ik ben net een paar weken geleden begonnen met het inkleuren met Polychromos kleurpotloden van Faber Castell. Ik moet nog een hoop oefenen, maar wat kleuren ze echt super fijn. Het is ook echt een aanrader om naar een workshop te gaan bij Corry zodat je kunt ervaren hoe heerlijk ze kleuren. 

Opgeven voor de workshop kan hier onder.

Afbeeldingsresultaat voor reserveer hier noor zo

Achter de digi heb ik een strook Noor designpapier "Roses & polkadots" (6011/0601) en een stuk ribbelkarton van Joy Crafts (8089/0214) verwerkt. Nog een keer het complete kaartje.


IK hoop dat ik jullie wer heb kunnen inspireren en heb kunnen laten zien dat het maken van mannenkaarten niet erg lastig hoeft te zijn.

creatieve groetjes, 

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

polychromos
ribbelkarton

ballonnen

muur

roses & polkadots

birthday

wax

Geen opmerkingen:

Een reactie posten