Pagina's

zaterdag 1 juni 2019

Kom eens hier met je Wang

Hallo Allemaal,

Verjaardagen heb je genoeg in een jaar en ik vind het leuker om een kaart te sturen dan een Email.


Dit model van Dutch Doobadoo is weer erg leuk en er kan lekker veel op.


Wat is het blauwe frame Swirls toch mooi. Je kan het hier net onder mijn plaatje vandaan zien komen. 

470.713.171 Shape Art  Star

De superleuke stempeltjes heb ik een paar maal gestempeld en gestanst met een pons.


Een bloemetje op je kaart is altijd gezellig en deze past precies bij dit plaatje van Mo Manning.


Wat is ze leuk he, en zo fijn om zelf in te kleuren, kijk maar eens in de webshop er staan regelmatig kleurworkshops gepland.


Dit is mijn kaartje voor deze week, graag zie ik je dan weer volgende week terug op dit blog, tot dan.

6002/0913 Summer Lovin Madeliefje

groetjes,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

470.713.171 Shape Art  Star 6002/1198 Blauw Frame Swirls 6410/0470 Stempel Birthday text - Smak! 6002/0913 Summer Lovin Madeliefje


3908-025 Hemp cord wit 0,8mm x 100m

2 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend lieve, maar ook vooral gave creatie is het geworden!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen