Pagina's

maandag 12 augustus 2019

Bella Lulu Bloghop - Clear Stamp December


Dag allemaal,


Er is nieuwe stempelset uitgekomen bij Bella Lulu. Een leuke kerstset met Nederlandse teksten. Geweldig toch? Want velen van jullie zijn op het moment druk met het maken van kerstkaarten.

** klik {HIER} om de Bella Lulu stempelset te bestellen **

3002/0109 Bella Lulu Clear Stamp December

Ons Noor & Zo Design Team is weer flink aan de slag gegaan voor jullie.

Jolanda 

Corry

Daisy

Monique

Thera

Monique


Wat moet je doen?
  • Ga 12 augustus 2019 langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Hier alvast wat kleine sneakjes van de kaarten die gemaakt zijn. Hop dus langs de blogs van alle meiden om meer te zien!

We starten bij het blog van 


Heel veel plezier bij het hoppen!

17 opmerkingen:

  1. is weer een supermooie bloghop geworden, en hele mooie teksten, mooi papier en leuke gnoompjes en santa's .....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooie bloghop was dit weer. Super leuke teksten en prachtige creaties hiermee gemaakt door het DT! Dank jullie wel voor de inspiratie weer! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende creaties heb ik gezien tijdens het blog hoppen.
    De dames hebben weer hun stinkende best gedaan.
    En mooie nieuwe hobby spulletjes gebruikt.
    En de hele mooie stempels van Bella Lulu.
    Succes met jullie blog hop.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb voor de 1e x eens gehopt.. wat een leuke ideeën heb ik weer opgedaan zeg!! En wat een gave stempels en spulletjes weer pffff😱

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie en veelzijdige kaarten zijn er gemaakt met een en dezelfde stempelset.
    Stuk voor stuk pracht exemplaren en ze zitten vol inspiratie.
    Op naar een seizoen kerstkaarten maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke hop weer , bedankt weer Noor meisjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook deze bloghop was weer inspirerend en divers zoals vorige keer. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kaarten heeft iedereen gemaakt..zo leuk ieder in haar eigen stijl!! De stempelset is heel gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig mooie creaties met de nieuwe Bella Lulu artikelen. Ik heb weer wat nieuwe ideetjes voor mijn kerstkaarten opgedaan. Dank jullie wel ....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooie bloghop dames!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaarten heb ik gezien tijdens deze leuke bloghop.... Weer leuke ideetjes opgedaan. Dankjullie wel dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke bloghop. Veel leuke ideetjes gezien. Mercikes voor de dames!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat hebben jullie toch weer een schitterende creaties gemaakt. Ik heb wederom genoten van jullie super leuke bloghop. Ook weer veel inspiratie opgedaan. Dank jullie wel lieve Bella Lulu Girls 💞😘

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk deze bloghop veel ideeen op gedaan .Ga met mijn bewoners aan de slag voor kerst.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Veel ideeen opgedaan met deze bloghop. Ga aan de slag met mijn bewoners voor de kerstkaarten. leuk en bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. WOW...wat een geweldige creaties hebben jullie laten zien...vond het heel leuk om te hoppen en mijn heb gehalte is zeer hoog geworden nu hihi...jullie hebben echt iets losgemaakt...top.

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een dagje te laat, omdat we nog op vakantie waren, maar ik begin helemaal verslaafd te raken aan die bloghops. 🙈 Dus dan maakt het niks meer uit dat we niet meedoen voor de prijs. Ik geniet gewoon van al het moois dat er wordt gemaakt en doe weer een hoop nieuwe ideeën op! Bedankt allemaal!!

    BeantwoordenVerwijderen