Pagina's

woensdag 4 september 2019

Autumn


                                                                
Hallo Allemaal!

Het is bijna herfst! Ik hou van alle mooi gekleurde bladeren die je kunt zien in de herfst. Ik vond het daarom ook erg leuk eens een "Herfst-kijkkastje"te maken. Daarvoor heb ik deze Dutch Doobadoo mal gebruikt en met dezelfde mal heb ik aan de achterkant van dit kijkkastje gebruikt.


 Voor de achtergrond heb ik ook een Dutch Dobadoo mal gebruikt Mask Art Scenery en de hertjes en bos kon ik zo mooi blenden op het cardstock zodat je echt diepte krijgt. 


Ik heb veel verschillende stansen gebruikt voor de aankleding van het kijkkastje.

470.713.703 Fold Card Art kijkkastje   470.715.402 Mask Art Forest

 maar de prachtige Mon Ami vosjes 'ploppen' er wel echt uit! Erg leuk. vind ik zelf!



Als laatste heb ik ook nog een tag gemaakt, hiervoor heb ik ook dezelfde Dutch Doobadoo mal gebruikt als voor het kijkkastje.

6011/0567 Paper bloc Beautifall

Hopelijk vinden jullie het leuk en zijn jullie enthousiast geraakt om ook eens een kijkkastje te maken!

Heel veel creatieve groetjes,

Natalie

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


470.713.703 Fold Card Art kijkkastje470.715.402 Mask Art Forest6002/1146 Mon Ami Fox6011/0567 Paper bloc Beautifall6002/1314 Floral Flourishes Charlotte6002/1045 Autumn Hello Autumn6002/1026 Autumn Klimop


6 opmerkingen:

  1. WAUW wat ontzettend gaaf gedaan Natalie!!
    Supertof!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goed idee om de mask als achtergrond te gebruiken bij dit geweldige herfsttafereeltje! Super mooi gedaan. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel!De mask als achtergrond gebruiken is erg leuk..ook bij een kaart doe ik dat wel eens. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige creatie! Geweldig leuk om deze mask als achtergrond te gebruiken! Dat geeft de kaart een extra dimensie bij dit herfst tafereeltje.De kleuren combinatie vind ik echt geweldig goed geslaagd en geven de kaart een warme uitstraling. Het label achteraan vind ik ook een tof idee. Echt een onwijs gave creatie! Love it!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen