Pagina's

woensdag 25 september 2019

Beter Nieuwjaar

Hallo Allemaal,

Ik heb deze keer een hele leuke kerstster-kaart gemaakt. Ik heb deze ooit al eens eerder gemaakt en vind het zo'n leuk model. Het is eigenlijk een hele grote driehoek die zo gevouwen kan worden dat het een ster wordt!

Voor deze kaart heb ik een aquakleur cardstock van  30,5x30,5cm gebruikt. Ik heb aan een kant 4 cm eraf gesneden en toen een groot driehoek getekend. En vanaf alle 3 de hoeken naar het midden toe eerst 10cm. afgetekend er gerild, en vanaf die lijn 5cm afgetekend en gerild. 

3000/0014 Bella Lulu Knipvel Holly Jolly

Je houd dan nog de driehoek in het midden over. Wel een heel precies werkje want anders kan de ster niet goed gevouwen worden. 


De witte gestanste sterretjes vind ik altijd erg leuk om te gebruiken, en zijn van Marianne Design. 

3002/0109 Bella Lulu Clear Stamp December

De teksten heb ik gestempeld en komen van de Bella Lulu clearstamps 'December'. Hier en daar een klein blauw strass-steentje maakt deze leuke sterkaart helemaal af!


Heel veel creatieve groetjes!

Natalie

3000/0014 Bella Lulu Knipvel Holly Jolly3002/0109 Bella Lulu Clear Stamp December6011/0571 Paper bloc Holly Jolly






2 opmerkingen: