Pagina's

donderdag 12 september 2019

Merry Lama Christmas

Hallo allemaal,

Vanaf vandaag mag ik een maand lang gastdesigner zijn bij Noor! & Zo. Dat vind ik super leuk. Het is elke keer weer een uitdaging om een leuke kaart te maken. Ik hoop dat ik met mijn kaartcreaties anderen kan inspireren.

Afbeelding kan het volgende bevatten: 1 persoon, glimlacht, bril en close-up 

Corry Dank heeft weer een leuk patroon van een pyramide met drie vlakken gemaakt. 
Dit is mijn variatie daarop.

Webshop Noor! & Zo

Dit is de voorkant, lekker royaal aangekleed. Hier voor heb ik het vrolijke designpapier Merry Lama's van Noor! Design gebruikt, samen met het bijbehorende knipvel van Bella Lulu. Daarop staan allemaal vrolijke lama's. Ook staan er leuke teksten op. Voor het achtergrondtafereeltje heb ik de snowglobe en een rand ijspegels gebruikt. Uiteraard mogen diverse boompjes en poinsettia's niet ontbreken. De tekst is gestempeld op een kerstbal.


    Op het tweede vlak heb ik een pocket met twee labels gemaakt en aangekleed met een poinsettia en een shoppende lama. 
    (is ze niet schattig?)


    Op het derde vlak hoeft niets extra's meer.  Het papier is al mooi en fleurig genoeg. De pyramide is dicht gestrikt met een roze strik van jute.

    Tot de volgende keer!

    Groetjes Antje

    De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

    3002/0109 Bella Lulu Clear Stamp December
     3000/0041 Bella Lulu Knipvel Merry Lama    6011/0617 Paper bloc  Merry Lama 6002/0926 One of a Kind Sneeuwbol

    6002/1048 Happy Holidays Poinsetti   6002/0777 Happy Holidays Merry Pine Trees  6002/0769 Happy Holidays Dennentakken en hulst  

    De volgende mallen hebben wij helaas niet meer in ons assortiment:
    Joy! crafts Happy Holiday Kerstbal: 6002/2014
    Marianne Design creatable: LR0392 Ijspegels en Craftable: CR1352 Labels/Tags

    8 opmerkingen:

    1. Gefeliciteerd dat je gastdesigner mag zijn deze maand en geweldig leuke kaart! Groetjes Betha

      BeantwoordenVerwijderen
    2. Wat gaaf dat je gastdesigner mag zijn!!!
      Je laat een geweldige mooie piramide zien!! Prachtige kleuren!
      Groetjes Gerlinde

      BeantwoordenVerwijderen
    3. Prachtig. En gefeliciteerd met je gastdesignerschap.

      BeantwoordenVerwijderen
    4. GOEDE DAG, ik ben hier om u goed nieuws te brengen van PROF CINDY INVESTMENTS Leningaanbieding, blanco ATM-kaarten en Bitcoin-investeringen. Heb je geprobeerd een echte geldschieter te krijgen, ik kreeg mijn zakelijke lening van €640.000,00 van prof. Cindy Alberto VORIGE WEEK om een bedrijf op te starten. Heeft u een lege ATM-kaart of bitcoin nodig en was het een probleem om er een te krijgen? Hier is Prof Cindy Investments Blank ATM Card Offer, Lening Offer, Bitcoin/Recovery Offer gemakkelijk en betaalbaar te krijgen en het kan 48 uur nadat u uw bestelling bij haar heeft geplaatst bij u worden afgeleverd per e-mail profcindyinvestments@hotmail.com

      BeantwoordenVerwijderen