Pagina's

zondag 6 oktober 2019

Cool

Toen ik deze nieuwe Dutch Doobadoo mal zag wist ik meteen dat ik deze wilde combineren met de nieuwe Noor! Design "Vintage Jeans" lijn.


Want zeg nu zelf daar past deze mal toch te gek bij!

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Het is leuk dat er nu steeds meer papier en mallen voor mannen komen. Want deze kaarten vinden we vaak toch wat lastiger om te maken.


Dit is de binnenkant met de leuke stopdas. Deze heb ik wat rustiger gehouden.


Links heb ik wel nog wat label en teksten geplakt. Dat maakt het net wat meer af.


Zo ziet de gehele binnenkant er uit. Gaaf he?

Allemaal nog een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes Joyce

1 opmerking:

  1. Geweldig! Heb deze mal ook gekocht en vind 'm super leuk en id doordat er nu veel uit is gekomen voor mannen is het makkelijker om een mannenkaart te maken! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen