Pagina's

donderdag 24 oktober 2019

Happy Halloween



Hallo allemaal, 

Ditmaal staat mijn kaart in het teken van Halloween. De basis van mijn kaart is de Dutch Doobadoo fold art mal Bendy en het super leuke Bella Lulu knipvel en Noor! designpapier Halloween. Ga er maar lekker voor zitten, want er is weer veel te zien.


De basis is gemaakt van zwart cardstock. De onderkant van de kaart heb ik met vier centimeter verlengd, zodat er meer ruimte is op de kaart voor een tafereeltje.

470.713.743 Fold Art

 Daarna heb ik de vlakken uitgeknipt uit designpapier, de randen met de distresser bewerkt en beïnkt met zwarte inkt van Memento. Als laatste heb ik de sleuven voor de flapjes uitgesneden.

En nu begint het leuke werk. Het uitknippen van de plaatjes, het uitstansen van de figuurtjes, bomen en beesten. En het arrangeren van het tafereeltje.


Witching you a happy Halloween



De bomen heb ik uit zwart en geel cardstock gestanst. Zo vallen de bomen niet weg tegen de achtergrond. 



Ook de zijkanten en achterkant zijn aangekleed.


 6002/1045 Autumn Hello Autumn    6002/1026 Autumn Klimop

Tot de volgende keer,

Groetjes Antje
De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

6002/1026 Autumn Klimop    6002/1045 Autumn Hello Autumn    6002/0777 Happy Holidays Merry Pine Trees  LR0591 Creatables Tiny's cats  6011/0533 Paper bloc Halloween470.713.743 Fold Art 3000/0022 Bella Lulu Knipvel Halloween



5 opmerkingen: