Pagina's

maandag 4 november 2019

Bella Lulu Bloghop - Sinterklaas

Dag allemaal,

De vraag was vorig jaar al groot naar sinterklaas dus dit jaar konden we het natuurlijk niet laten om hier een knipvel mee te maken! 

** klik {HIER} om de Bella Lulu stempelset te bestellen **

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Het leuke knipvel past super gaaf bij het Sinterklaas designpapier van Bella Lulu.

** klik {HIER} om het designpapier te bestellen **

3001/0046 Bella Lulu combideal Sinterklaas

Ons Noor & Zo Design Team is weer flink aan de slag gegaan voor jullie.

Corry

Monique

Thera

Antje
Natalie 


Wat moet je doen?
  • Ga 4 november 2019 langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Hier alvast wat kleine sneakjes van de kaarten die gemaakt zijn. Hop dus langs de blogs van alle meiden om meer te zien!

We starten bij het blog van 


Heel veel plezier bij het hoppen!

9 opmerkingen:

  1. Ik heb superleuke voorbeelden gezien met het sinterklaas knipvel, echt om te bewaren
    als ik een surprise moet maken!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke bloghop was dit weer. Vind het bijna jammer dat wij geen Sinterklaas meer vieren, wat een prachtige creaties zijn er gemaakt met dit nieuwe knipvel! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige creaties weer gezien en heel veel leuke ideetjes opgedaan.Spijtig dat het filmpje van Nathalie niet werkt want ik was echt benieuwd om te zien hoe het albumpje open klapte...
    Heb weer genoten van deze super leuke bloghop! Bedankt dames voor jullie prachtige creaties en inspiratie!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja jammer dat het filmpje het niet doet..maar het komt straks op de fb pagina van Noorenzo..kun je het toch nog zien!😉

      Verwijderen
  4. Sinterklaas is echt helemaal mijn feest! Leuk ook dus dat ik hier zoveel ideetjes op heb kunnen doen. Nu even zorgen dat ik komende weken ergens wat tijd vind om daarmee aan de slag te gaan. 😉 Bedankt in ieder geval voor alle tips en ideeën!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een nieuwe inspiratie heb ik weer opgedaan door jullie mooie creaties. Moet dan toch maar even naar Waspik rijden eind van de week

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig leuke creaties/ kaarten heb ik hier weer gezien in de bloghop. Veel ideetjes opgedaan en ik ga er vast kaarten mee maken. Dank je wel voor de ideetjes en tips. Filmpje is prachtig :) Gr Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WoW, wat een leuke creaties zijn er weer gemaakt !! En zo verschillend, leuk hoor !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk gedaan allemaal! Helemaal zin in Sint kaartjes gekregen!🤩

    BeantwoordenVerwijderen