Pagina's

donderdag 21 november 2019

Handsome


Hallo allemaal,

Vandaag een kaart gemaakt met het stoere designpapier True Gentleman en de labelvellen True Gentleman style. De basis is de Dutch Shape Art Frame mal.  Tussen de diverse lagen papier heb ik de leuke bingokaarten, labels met tekst en tabjes met tekst geplakt. 


Onder op de kaart heb ik een pocket gemaakt. Hiervoor heb ik de onderzijde van de mal voor één derde overgetrokken op cardstock. Daarna heb ik de hoeken van de bovenrand ook afgerondd.

6011/0420 Noor! Labelvellen Gentlemen Style


En de pocket opgepimpt met twee kleine stropdassen uit het designpapier, plaatje met man, banners e.d. 
uit de labelvellen. 



470.713.146 Shape Art Frame


Van de Postcard heb ik een label gemaakt. Het label past in de pocket.
 

Achter de Postcard heb ik jute geplakt.




 Hier is de tab met tekst goed te zien

Op de banner heb ik de leeftijd van de jarige geplakt


Dit is de pocket voor de achterkant waarin labels en bingokaarten zijn verwerkt.
Bedankt voor je bezoek en tot de volgende kaart,

Groetjes Antje
De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

 470.713.146 Shape Art Frame  6011/0420 Noor! Labelvellen Gentlemen Style    6011/0636 Paper bloc  Gentlemen Style 

1 opmerking: