Pagina's

maandag 11 november 2019

Mega Hobby Festijn - CorinneReijngoudt


Hallo lieve bloglezers.

Graag stel ik me even aan jullie voor,mijn naam is Corrine Reijngoudt en ben bijna 2 jaar DT lid van het prachtige merk Studio Light.


Zaterdag 16 november heb ik de eer dat ik studio light mag vertegenwoordig op het gezellige
 Mega hobby festijn bij Noor & Zo. Deze dag zijn er vele demo's en mijn demo is met de fantastische winterjoy's van Studio light.


Ik ga gebruik maken van de toffe stansjes, washitape, stempels,  designpapier en natuurlijk de kant en klare diecuts. Verder gebruik ik voor de achtergrondjes het leuke nuvo shimmer powder, dit heeft een glittertje heel tof voor de kerstkaartjes.


Nieuwsgierig geworden ik zou zeggen kom ook gezellig naar dit toffe feest. Onderstaande voorbeelden neem ik ook mee.


Tot ziens op het mega hobbyfestijn bij Noor & Zo.


liefs Corrine Reijngoudt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten