Pagina's

woensdag 13 november 2019

Mega Hobby Festijn - Daisy Martens

Hallo allemaal,

Hebben jullie het leuke hobbyfeestje al in jullie agenda staan? Op zaterdag 16 november vindt het Mega Hobbyfestijn bij Noor & Zo plaats. Een dag bordevol demo's van vele bekende hobbymerken. Hieronder alles op een rijtje.

Superleuk dat ik er ook weer bij mag zijn. Ik zal deze dag een demo geven met de producten van Cadence in combinatie met de Love It collectie van Vaessen Creative. 


Hierboven en onder zie je de heerlijke mix van artikelen waarmee ik aan de slag ga. Natuurlijk heb ik ook voorbeelden bij me die je kunt komen bewonderen. 


Het word een groot mixed media klieder feestje aan mijn tafel. Mag ik jou ook inspireren deze dag? 


Tot zaterdag!

Creatieve groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten