Pagina's

dinsdag 12 november 2019

Mega Hobby Festijn - Jocelijne Design

Super leuk dat mega hobby festijn! Ook ik ben van de partij. 


Voor mij de tweede keer dat ik mee doe aan deze gezellige uitgebreide demo dag. Raak geïnspireerd door alle dames met nieuwe releases en leuke tips en trucks.


Dit weekend neem ik mijn voorbeelden mee van de nieuwste set genaamd 'Gumball Sweets'. Dit is een hele leuke kauwgombal machine. Je kan hem plat op een kaart verwerken maar ik heb er een leuke shaker kaart van gemaakt.  Ik neem 2 voorbeelden mee van shaker kaarten zodat ik jou aan de tafel het verschil kan laten zien en vertel jou wat ik zelf de fijnste manier vind om te werken en waarom.


In de Noor enzo groep deelde ik een kleine sneakpeek van nog een andere kaart. Kan je al raden wat dit gaat worden?



Zo tof dat de Jocelijne Design mallen elke keer weer zo veelzijdig zijn! En voordat je naar huis gaat ben jij op de hoogte wat je nodig hebt om simpel en snel zelf leuke schudkaarten te maken!

Tot Zaterdag!




1 opmerking: