Pagina's

zondag 10 november 2019

Mega Hobbyfestijn - Tineke van der Linden

Hallo allemaal,

Weten jullie dat er op zaterdag  november een Hobby Festijn is bij Noor & Zo in Waspik?
Het beloofd een super gezellige dag te worden met heel veel demonstraties.
Welke dames er zullen zijn, lees je hieronder.


En ook mijn naam staat erbij! 

Ik mag een demo geven met de supergave mallen van Dutch Doobadoo. Ze zijn zo veelzijdig te gebruiken. Ik hou ervan! Ook zit ik in het designteam van Marianne Design en deze materialen zijn dan ook het meeste op mijn kaarten en creaties te vinden. Hieronder laat ik alvast een kaart zien die op mijn demotafel zal staan. De mal van Dutch Doobadoo is al van een paar jaar geleden maar ik blijf 'em mooi vinden. Met een mooie gebreide kabel in het papier en stansen uit de nieuwe collectie van Marianne Design is tie weer up-todate.


Ik tekende card art Mitten eerst over op wit papier.

Card art Mitten 470.713.588

Daarna tekende ik 'em nogmaals op designpapier Nordic Spirits van Scrap A Cup en Home for Christmas van Mintay. Alle randen van het designpapier zijn lichtjes aangezet met witte gesso.


Tussen de 2 verschillende designpapiertjes zit een kantje met parelkoord. Een mooie bloementoef op de want van lelies, larix, rozenbottels en katoenbollen. De katoenbollen zijn gestanst uit  attenschijfjes voor een extra mooi zacht effect. De want is afgewerkt met een tekst die met embossingpoeder is bewerkt.

Wil je meer van mijn creaties zien? Kom dan gezellig op zaterdag 16 november naar Waspik.

Ik zou het leuk vinden om je daar te zien ... tot dan!

2 opmerkingen: