Pagina's

dinsdag 19 november 2019

Vol Verwachting Klopt ons Hart

Hallo allemaal.

Het gaan weer gezellige, maar ook spannende tijden worden nu Sinterklaas in het land is gearriveerd.
In mijn klas hang ik altijd een aantal Sinterklaasversieringen op, maar dit jaar wilde ik ook eens iets anders en ben dus creatief bezig gegaan en heb een fotostandaard gebruikt. De foto's zijn eruit gehaald en verwisseld voor het thema Sinterklaas.


De tekst is uit het Bella Lulu Sinterklaas designpapier geknipt. 


De zwarte papieren huisjes zijn de paper Art huisjes van Dutch Doobadoo.



Bij deze standaard heb ik het Bella Lulu Sinterklaas designpapier gebruikt en het Bella Lulu knipvel Sinterklaas.


Het papier dat ik gebruikt heb is als combideal verkrijgbaar.

Deze fotostandaard krijgt een mooi plaatsje bij mij in de klas. En ik zit nu al te bedenken dat ik hem straks ook weer met kerst ga gebruiken


En omdat het geven van pakjes leuker is als er ook nog een toepasselijke label aan zit, heb ik die ook nog even gemaakt.


Ik wens jullie een gezellige Sinterklaastijd.

Groeten Hanny

2 opmerkingen: