Pagina's

donderdag 5 december 2019

Het is Feest

Hallo allemaal,

Eindelijk is het zover, Het is feest, Sinterklaas is jarig. In de zak zit een heerlijke chocolade letter. De schoentjes zijn gezet en er liggen lekkere kruidnootjes bij. In de schoenen zitten winterwortels voor Amigo en een briefje voor Sinterklaas.


De gekleurde huisjes zijn uit het designpapier geknipt
CR1489 Craftables  Schoentje zetten

De zak van Sinterklaas is aangekleed met de leuke Bella Lulu figuurtjes uit het knipvel Sinterklaas. Ook heb ik diverse jute opzetstukken op de zak 'genaaid'. Om te voorkomen dat de kadootjes er uit vallen heb ik een stuk touw om de zak gebonden.



Ook in de kleine zak zitten lekkere chocoladeletters.
470.713.753 Card Art S

Op het knipvel staan allerlei leuke teksten. Ik heb de teksten met de Bingo mal uit gestanst en voorzien van een doodle randje.


Dit is weer mijn kaart voor de donderdag. Ik wens jullie een heel fijne middag en avond met eventueel surprises, gedichten en kadootjes.

Bella Lulu Designpapier Sinterklaas

Groetjes, Antje

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

   3000/0046 Bella Lulu Knipvel SinterklaasBella Lulu Designpapier Sinterklaas 470.713.753 Card Art S    470.713.754 Card Art Zak  6004/0039 Crafty Cocktail Bingo  CR1489 Craftables  Schoentje zetten

2 opmerkingen: