Pagina's

donderdag 30 januari 2020

Mermaids


Hallo allemaal,

Volgende week is het weer zo ver. Op 6-7 en 8 februari zijn jullie van harte welkom op de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch. Kom naar de stand van Noor & Zo uit Waspik om dit kaartje en andere kaarten te bewonderen. Uiteraard zijn de Bella Lulu knipvellen hier ook te koop. Voor dit zeemeerminnenkaartje heb ik de box card weer eens tevoorschijn gehaald om een echt aquarium te maken. Uit drie kanten heb ik het middelste vierkant gestanst en vervangen door mica ruitjes. Zo krijg je een leuk doorkijkje.


De randen heb ik beplakt met het designpapier Feeling Crabby. Om de vissen te bevestigen heb ik twee stroken golven uitgestanst en aan de ramen geplakt met tacky dubbelzijdig tape. Alle onderdeeltjes in het aquarium heb ik met een strook mica aan de golven bevestigd. Hierdoor lijken ze te zweven in het water.

6002/1128 Sailing Home Golven


Alle figuurtjes en teksten staan op dit leuke Bella Lulu knipvel Mermaids 
3000/0008.
3000/0008 Bella Lulu Knipvel Mermaids 

Design papier Feeling crabby 6011/0559

6011/0559 Paper bloc Feeling Crabby



Op de linker en rechter flap heb ik leuke teksten en figuurtjes uit het knipvel opgeplakt met 3-D kit. Een hek en touw maken het geheel af.


Boven de golf zie je nog net het kopje van een zeehondje.

Het aquarium zit vol leven.

Even mijn haar kammen, ben ik niet mooi?
6002/1129 Sailing Home Zeehondjes

Nog een fijne dag en tot de volgende kaart,

Antje

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

6002/1129 Sailing Home Zeehondjes   6002/1128 Sailing Home Golven  https://www.noorenzo.com/a-52809044/knipvellen/3000-0008-bella-lulu-knipvel-mermaids/#description 6011/0559 Paper bloc Feeling Crabby   CR1409 Craftables  Tiny's fishnet

2 opmerkingen:

  1. Super leuk. Verheug mij op de KGKD en kom zeker langs (ook om mijn bestelling op te halen!!). Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thank you for all your efforts in this It is very interesting Blog ...
    I believe there are many people who feel like I read this article!
    I hope you continue to have articles like this to share with everyone!
    Game ស្លត់អនឡាញ

    BeantwoordenVerwijderen