Pagina's

zaterdag 11 januari 2020

Welkom op Deze Wereld

Hallo Allemaal,

Hoe leuk is het als er een baby geboren is om dan een zelfgemaakt kaartje te sturen. Ik ben aan de slag gegaan met een van de eerste foto's die gemaakt zijn van de pasgeboren baby.


Ik heb de foto nagetekend en ingekleurd met Daniel Smit aquarelverf. 

2911-1003 Florence  Aquarelpapier texture A4 100pcs

Op de plaats van de hartjes staat de naam van de baby. 


Hiervoor heb ik het fijne aquarelpapier van vaessen voor gebruikt.


Er zijn slechts een paar kleuren gebruikt er zit ontzettend veel pigment in deze verf.


Het blauw vond ik iets te donker daar heb ik nog wat witte aquarel van sennelier over heen gezet.

Daniel Smith Watercolour set - Designer's Choice

Als je dit wil proberen kan je eerst voorzichtig één tube bijvoorbeeld neutral zwart kopen en ontdekken hoe mooi je met zelfs één kleur een tekening kan maken.

dit was mijn projectje van deze week.

groetjes. 



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

2911-1003 Florence  Aquarelpapier texture A4 100pcs Daniel Smith Watercolour set - Designer's Choice Daniel Smith Watercolour set - Flowers & More

2 opmerkingen: