Pagina's

zaterdag 22 februari 2020

Doggy

Hallo Allemaal,

Deze keer geen kaart maar een getekend portret van een jonge Weimaraner.


Hoe leuk is het als je dit zelf kan, ik had een tijdje geleden ook nooit gedacht dat ik dit kon.


Begint met een grove schets en langzaam maar zeker wordt het een echte hond.


Ik werk met de polychromos potloden en  blijf verfijnen tot het naar mijn zin is.



Zou je dit ook graag willen leren dan kan dat. Op 10 oktober na de grote vakantie staat er een Workshop gepland. 

Afbeeldingsresultaat voor agenda

Één voorwaarde is dat je al goed kan kleuren maar dat kan je in die tussentijd oefenen evt. ook tijdens een workshop. Er staan er al diverse op de agenda. 7 maart en 18 april.


Hopelijk zie ik je op een van de workshops.

Groetjes Corry 

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

Zaterdag 10 oktober - Workshop Huisdier tekenen FC-110011 Faber Castell Kleurpotlood Polychromos Blik à 120 Stuks

2 opmerkingen: