Pagina's

woensdag 19 februari 2020

Friends Furrever

Lieve blogbezoeker,

Kattenliefhebbers kunnen hun hart ophalen met de nieuwste collectie van Noor! Design. In de collectie designpapier Purrfect Kitties 6002/0642 met bijpassende en gelijknamige labelvellen 6011/0422. Ook Mon Ami Lizzy 6002/ 1426 en de Little Happiniess vissengraatjes 6002/1457 kun je perfect toevoegen aan je kattencreaties.

Ik heb in eerste instantie gekozen om met het papier aan de slag te gaan.


 Ik heb verschillende gematte lagen papier op elkaar geplakt.


Het schattige plaatje van het poesje komt uit de knipvellen en ik heb dit geplaatst in de nieuwe, blauwe ovale mal 6002/1455.



Bij de mal zit ook een stans om  het frame te matten! I love it!

Achter het frame en op het frame heb ik teksten uit de labelvellen geplaatst.



 De ronde scallop-vorm heb ik gestanst met de Scr@p-stansjes Labels & Tags 6002/1175.

Onder het frame heb ik een scallop-randje met vissengraatjes uit de labelvellen geschoven. En als laatste heb ik een paar grote, kant-en-klare bloemen aan de kaart toegevoegd met eronder takjes, gemaakt met de stans van de Aster 6002/1253.


Ik ben uiteraard weer benieuwd wat je van mijn kaart vindt! Voor nu een hele fijne dag verder!

2 opmerkingen: