Pagina's

zondag 2 februari 2020

Noor! Design challenge

Hallo bloglezers.

Het is al weer februari. De eerste maand van 2020 zit er op. Dat betekent dus ook een nieuwe kaart Challenge bij Noor! Design. Deze maand heeft Hanny de Challenge uitgewerkt. Inspiratie vond ze bij een kaart van Patty Bennet.


Voor deze kaart heeft Hanny het Nautical Traveler Papier (6011-0644) gebruikt in combinatie met de labelvellen van de set Gentlemen Style (6011/04200.

De kaart maak je als volgt:

Snijd eerst al het papier, maar plak het nog niet direct op.


Snijd van cardstock een strook van 14 x 25 cm.
Ril deze strook op 10.7 cm en op 21.5 cm.

Neem een nieuw stuk cardstock en snijd een strook van 7,5 x 17,5 cm.
Vouw deze strook cardstock doormidden.



Neem voor de voorkant van de kaart een stuk designpapier van 10.2 cm breed x 13.5 cm. hoog. Als je met papier met een patroon werkt, let dan bij het snijden goed op de richting van het patroon.


Snijd voor de binnenkant van de kaart ook 2 stukken designpapier van 10,2 breed x 13,5 cm. hoog. Voor het middendeel heeft Hanny papier gebruikt waar ze ook wat voor de ontvanger van de kaart op kan schrijven.


Snijd voor achterkant van de flap 1 strookje designpapier van 3 cm breed x 13.5 cm. hoog.
Op de binnenkant van de flap komt geen designpapier.

Snijd voor de kleine strook cardstock 3 stukjes designpapier van 8.2 cm breed x 7 cm. hoog.

Als je al het designpapier gesneden hebt, dan kun je eventueel de randen
van het papier inkten met (distress) inkt.

Plak de grootste 3 stukken designpapier op.
Een stuk op de voorkant van de kaart en 2 stukken middenin de kaart.

Neem de smalle strook designpapier van 3 cm. breed.
Plak dit op de achterzijde van de flap.


Neem de smalle strook cardstock en plak tape (of lijm) tegen de vouw aan. Dit stukje komt op het flapje van de kaart, dus de tape of lijm mag niet meer dan 3 cm. breed zijn.


Plak dit cardstock tegen de achterzijde in het midden van de flap. Hierbij komen de vouwen dus tegen elkaar aan te liggen.


Neem een stuk lint van 60 cm. lang. Plak dit vast op het smalle strookje cardstock zoals op de foto te zien is. Het midden van het lint valt gelijk met de vouw.


Plak hierin de 2 stukjes designpapier van 8.2 cm breed x 7 cm. hoog.


Plak ook over het stukje cardstock waarop het lint geplakt is het designpapier van 8.2 cm breed x 7 cm. hoog.

Maak de kaart verder naar eigen inzicht af. Hanny heeft hierbij de labelvellen van Gentlemen Style gebruikt. Qua kleur past dit perfect bij deze papierlijn van Nautical Traveler.






Nadat je het lint geknipt heb, doe dan aan de uiteinden van het lint een beetje Dutch Doobadoo lijm. Dat droogt transparant op en voorkomt het rafelen. 

Natuurlijk heeft het DT team ook nog voorbeelden voor jullie gemaakt.

Corry

Je kunt meedoen met onze challenge tot eind februari door een foto van je creatie te plaatsen in onze Noor! Design Challenge groep op Facebook. 

10

Heb je geen Facebook dan kun je een foto van je creatie inclusief je naam te mailen naar: 


En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen na eind februari met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan maakt iedereen evenveel kans) en de winnaar krijgt van ons een leuke prijs van Noor! Design. 

Veel plezier en we zien graag al jullie creaties tegemoet!

2 opmerkingen:

  1. Ik wil gewoon dat de hele wereld op de hoogte is van deze spreukmachine die ik enige tijd geleden heb ontmoet, ik kan niet alles zeggen wat hij voor mij heeft gedaan. mijn vrouw verliet me 4 jaar geleden met mijn kinderen. Ik was aan het surfen op internet toen ik de getuigenis van deze geweldige man online ontmoette. Ik besloot het te proberen en mijn vrouw is nu terug en we zijn weer gelukkig omdat de oorzaak te schriftelijk is vastgelegd alles wat ik kan zeggen is heel erg bedankt, ik ben erg blij. En hij verzekerde me dat hij veel magie doet, inclusief

    Liefdes spreuk
    Machtsspreuk
    Succes spell
    Het lot van de zwangerschap
    Spreuk van het huwelijk
    spellen voor een goedbetaalde baan
    Bescherming spreuk
    spell om een rechtszaak te winnen
    succes spell etc.

    als je de hulp van de spell caster Dr. Ajayi nodig hebt, neem dan contact met hem op via dit e-mailadres (drajayi1990@gmail.com) of voeg hem toe op whatsapp +2347084887094 en bespreek je probleem met hem. Hij is een goede man en ik zal hem altijd dankbaar zijn. Dank je.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super toffe kaart.ik ga hem zeker maken

    BeantwoordenVerwijderen