Pagina's

donderdag 27 februari 2020

Storm op Zee

Hallo allemaal, 

storm Dennis inspireerde mij tot het maken van deze strandkaart. De achtergrondfoto van de zee heb ik gemaakt op het strand van Noordwijk.


De kaart is gemaakt uit één vel cardstock en beplakt met het mooie Nautical Traveler papier van Noor! Design. 

6002/1443 Nautical Traveler Meeuwen
6002/1443
Ik heb de zeemeeuwen van het Bella Lulu knipvel gecombineerd met de stans Nautical Traveler - Zeemeeuwen.


Op het Bella Lulu knipvel staan ook allerlei leuke teksten. De tekst heb ik uitgestanst met een Labels & Tags stans van Noor! Design. Ideaal voor het stansen van teksten en afbeeldingen van de labelvellen van Noor! Design

6002/1175 SCR@P Stans Labels & Tags
6002/1175

In het middengedeelte van de kaart heb ik twee ovalen gestanst. Over de breedte heb ik vier stroken met golven geplakt. Omdat de meeuwen op een strookje mica van ongeveer een centimeter zijn geplakt lijkt het net of de meeuwen boven de zee vliegen. Op de foto hieronder zie je de golven en de meeuwen.


De kaart heb ik verder aangekleed met diverse stansen van Noor! Design en Marianne design. En diverse echte schelpen.


Zien jullie de visgraat liggen? Deze komt uit de nieuwe Little Happiness collectie. Alle designpapier is gedistressed en beïnkt met Ranger Distress ink - vintage photo.

3001/0051 Bella Lulu combideal Nautical Traveler

Bedankt voor je bezoek en ik hoop dat je weer inspiratie hebt opgedaan. Nog een fijne dag en tot de volgende kaart.

Antje

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

6002/1175 SCR@P Stans Labels & Tags  3001/0051 Bella Lulu combideal Nautical Traveler   6002/1442 Nautical Traveler Lighthouse   6002/1443 Nautical Traveler Meeuwen    6002/1457 Little Happiness Visgraat   LR0598  CreaTables - Tiny's Footprints LR0600 Creatables waves  LR0597  CreaTables - Tiny's Beach Jetty  LR0594  CreaTables - Tiny's Boats   CR1409 Craftables  Tiny's fishnet 

2 opmerkingen: