Pagina's

zondag 15 maart 2020

Gentlemen Style

Hallo allemaal
Mij is gevraagd om gast designer te zijn bij Noore & Zo daarop had ik maar éém antwoord, Ja graag! De meeste kennen mij al wel maar wie mij nog niet kent zal ik me even voorstellen. Op 13-06-1966 ben ik geboren onder de naam Sylvia van Draanen, inmiddels voor de tweede keer getrouwd en moeder van een dochter en zoon cadeau dochter en cadeau zoon de nodige aanhang die daar bijhoort en een kleinzoon een gezellige bende bij elkaar waarvan alle dames freubelen.

Afbeelding kan het volgende bevatten: 1 persoon, close-up

Wonende in een klein dorpje aan de Rijn genaamd Tolkamer heb ik daar dan ook tijd genoeg voor als er met onze drie Zwitserse witte herders gewandeld is , verder werk ik 2 middagen als vrijwilligster op een zorgboerderij voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Genoeg over mij ik zou jullie graag laten zien wat ik voor deze introductie heb gemaakt


Dit is onstaan n.a.v. de lopende challenge bij Noor! Design, ik heb er een stoere mannenkaart van gemaakt .

6002/1455 

 Als basis heb ik bruin cardstock gebruikt met het mooi Gentlemen Style 6011/0636 en de bij behorende label vellen 6011/0420 , uit de Florence Smooth kleur 053 de mat rand gestanst van

   

De mallen uit de vintage jeans collectie 6002/1388 en 6002/1385 vond ik ook wel hier bij passen. 

Ik hoop dat ik jullie mag inspireren tijdens mijn gast designer periode lieve groet van mij.

Sylvia



2 opmerkingen: