Pagina's

zaterdag 28 maart 2020

Jij bent Jarig

Hallo allemaal,

In deze Corona tijd is het niet zo heel leuk om jarig te zijn. Om de jarige toch een beetje een feestelijk gevoel te geven, is een kaartje sturen toch het minste wat je kunt doen. Daarom heb ik vandaag voor jullie een verjaardagskaartje gemaakt in lekker vrolijke kleuren.  


Voor de basis heb ik de Dutch Doobadoo Shape Art Lily 470.713.184 gebruikt. Deze heb ik overgenomen uit wit cardstock. Daarna heb ik de binnenmaten overgenomen uit het designpapier Let's Party.

Let's Party
6011/0609
Joy! crafts - Noor! Design - Paperset - Let's Party - 6011/0609

In het midden heb ik 2 vierkanten wit cardstock gemat met het designpapier geplakt. Hieroverheen nog een strook wit cardstock met designpapier.

Bovenop deze strook heb ik de Dutch Doobadoo Card Art Proost 470.713.777 geplakt. Ook hiervan heb ik de binnenmaten van de mal overgenomen uit het designpapier.


Bovenop de kaart heb ik de gouden mal Birthday geplakt. Omdat het een mannenkaart is,  heb ik het bovenste gedeelte eraf gehaald.

Gouden mal Birthday
6002/1174
14 beste afbeeldingen van Joy Birthday snijmal 6002/1174 in 2020 ...



De leuke plaatjes en teksten komen uit het Bella Lulu knipvel Biertje 3000/0058.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoek aan ons blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,

Monique Haarhuis

Geen opmerkingen:

Een reactie posten