Pagina's

dinsdag 31 maart 2020

Online Workshop

Ik ben zelf enorm fan van het maken van scrap kaarten, fotoalbums en mixed media projecten. Voor deze blog heb ik gebruik gemaakt van het Noor Country Garden Design Papier


Ik heb een All inclusive abonnement genomen bij Noor & Zo, hiermee krijg je toegang tot heel veel leuke creatieve bestanden. Het doosje dat ik gemaakt heb met het Country Garden Design Papier is er een van de vele designs die er tussen staan.



Dit doosje is voorzien van een mooi dekseltje dat je geheel naar wens kan pimpen, ik koos er voor om gebruik te maken van diverse soorten lint, sisal, vlindertjes en bloemetjes.


Wanneer je het dekseltje van het doosje afhaalt en je het doosje openklapt zitten er 2 mini albums in  in de zijkanten van het doosje.



Lijkt het je leuk om deze ook te maken, je kunt het patroon via onderstaande link kopen:




Wil je liever een All Inclusive Maandabonnement en onbeperkt gebruik maken van alle leuke designs, klik dan op onderstaande link:

All Inclusive Abonnement

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren om ook dit leuke doosje te maken!

Lieve groet,
Carla

2 opmerkingen: