Pagina's

woensdag 18 maart 2020

Tea is Always a Good Idea

Vandaag heb ik een leuke theekaart om te laten zien. Ik ging aan de slag met de leuke Teabag. Wat een leuke mal is dit. Je kunt er ook aardig wat op kwijt.


Ik ben begonnen om de mal over te tekenen op het monochrome papier. De randen van het designpapier zijn opgeruwd met een paper distresser.

Card art Teabag 470.713.760

De leuke afbeelding komt ook deze serie en gemat op wit fluweelpapier. Uit metallic roze karton heb ik de etagère gestanst en deze gevuld met heerlijke koekjes en macarons. Bij een kop en schotel ligt een bokkenpootje en zilver lepeltje. Een theepotje erbij en ook het labeltje van het theezakje wat vastgeniet zit met waxkoord. Op het labeltje is een tekst van Crealies gestempeld.


Omdat ik het theezakje wilde laten staan als dubbele kaart heb ik het theezakje nogmaals op monochrome papier getekend en geknipt. De 2 driehoekjes bovenaan zijn tegen elkaar vastgeplakt zodat het een dubbele kaart is geworden. Bovenaan de kaart een bloementoef gemaakt met open bloemen en takjes en blad in verschillende kleurtjes. De bloem is afgewerkt met een parel.

1 opmerking: