Pagina's

donderdag 9 april 2020

Bella Lulu Bloghop - Afstand


Dag allemaal,

In dez soms moelijke tijd is het fijn om elkaar een kaartje te sturen om te laten weten dat je aan iemand denkt, even een hart onder riem te steken. Daar hebben we dit Bella Lulu voor gemaakt.

** klik {HIER} om dit knipvel te bestellen **

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Ons Noor & Zo Design Team zal de komende tijd flink aan de slag gaan met Bella Lulu en jullie met grote regelmaat nieuwe dingen laten zien.

Corry

Monique

Natalie

Antje

Sylvia

Irina

 

Wat moet je doen?
  • Ga 9 april langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Hier alvast wat kleine sneakjes van de kaarten die gemaakt zijn. Hop dus langs de blogs van alle meiden om meer te zien!

We starten bij het blog van 


Heel veel plezier bij het hoppen!

11 opmerkingen:

  1. Lieve dames, Wat hebben jullie mij blij gemaakt met deze creaties. Stuk voor stuk prachtig die direct een lach op mijn gezicht zetten. Bedankt voor de inspiratie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke hop was dit weer zeg!!! En door die kleurtjes was het ook een zeer vrolijke hop!!
    Bedankt dames voor deze leuke ideeën en uitvoeringen van deze kaarten en tissuebox, was weer een superhop!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een leuke hop.....
    Dank je wel voor jullie inzet om het ons allemaal te laten zien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke bloghop weer! Dames, het was weer een feestje met jullie prachtige en super leuke creaties!Weer veel inspiratie opgedaan!En die kleurtjes zijn echt mijn ding!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer veel mooie kaarten gezien. Ware kunstwerkjes. En weer wat producten op mijn verlanglijstje gezet. Bedankt voor alle inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige bloghop was dit weer. Zulke mooie creaties om iemand op te vrolijken met dit leuke nieuwe knipvel en de toepasselijke teksten! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb genoten van deze leuke blog-hop tijdens het drinken van mijn koppie groene thee met cranberry ;o)
    Dames bedankt voor al jullie mooie creaties.
    Ga gauw kijken in de shop voor dit leuke knipvel.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke bloghop. Deze varkentjes en die teksten zijn top. De creaties zijn inspirerend.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Eigenlijk doe ik bijna nooit mee met een bloghop, maar de schattige biggetjes hebben mijn hart gestolen.
    Het was dan ook echt geen straf om al de leuke creaties van de dames te mogen bekijken.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk om zo een kijkje te nemen op de verschillende blogspots. Morgen mijn knipvel ophalen. En kan ik aan de slag. Inspiratie genoeg. Groetjes Ingeborg

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk dat er met 1 knipvel zoveel verschillende kaarten gemaakt worden. Top hoor

    BeantwoordenVerwijderen