Pagina's

donderdag 30 april 2020

Beregezellig

 Hallo allemaal,

Dit fleurige kaartje heb ik gemaakt met een Shape Art Frame, een plaatje en tekst uit het Bella Lulu knipvel Beren en het designpapier Violet Dreams.


Het Shape Art Frame heb ik twee keer uit wit cardstock geknipt. Daarna heb ik beide delen cardstock met de ronding aan de bovenzijde aan elkaar vastgeplakt. Nu kan de kaart gewoon staan. Uit het designpapier heb ik diverse bloemenranden geknipt en opgeplakt.






3000/0060 Bella Lulu Knipvel Beren

Uit het designpapier heb ik nogmaals een aantal bloemen geknipt, gebold en met 3-d kit verhoogd opgeplakt. Daarna heb ik in het hart van alle bloemen  Nuvo Glitter drops aangebracht. Ook vlinders mogen natuurlijk niet ontbreken op de kaart. Op de achtergrond zie je nog net een randje van de ronde mal Esmee en de rand met slingers.

  
Met de Middelste Streetwear circle heb ik twee rondjes uitgestanst. 

6011/0653 SCR@P Design Paper Violet Dreams

Op de onderste stans staat een leuke tekst uit het Bella Lulu knipvel. Beide cirkels heb ik met een mini brad aan elkaar gemaakt.


Hier zie je nog een stukje van de middelste vierkante stans Esmee en de drie vlinders.


Achter de bloem in de benedenhoek heb ik ook nog meeldraden en een strik van hemp cord geplakt. 

6002/1466 Blauw Frame vierkant

Naast de  bloem is nog net een grasrandje en een rafelrandje te zien.

6002/0666 Joy Stans Slingers

Het grote label achter de kaart kun je uitschuiven. Op het label is genoeg ruimte om een wens te plakken.


Nog een fijne dag en tot de volgende kaart.

6002/1497 Snij-embosstansmal Streetwear Circle    6002/1498 Snij-embosstansmal Streetwear Border

Groetjes,

Antje

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

 3000/0060 Bella Lulu Knipvel Beren  6011/0653 SCR@P Design Paper Violet Dreams  6002/1497 Snij-embosstansmal Streetwear Circle    6002/1498 Snij-embosstansmal Streetwear Border  6002/1466 Blauw Frame vierkant  6002/0666 Joy Stans Slingers  6002/1453 Snijstencil-kleine gras border  752N Nuvo glitter drops ruby slippers  470.713.146 Shape Art Frame

Geen opmerkingen:

Een reactie posten