Pagina's

zaterdag 25 april 2020

Een Beredikke Knuffel voor Jou

Hallo allemaal,

De nieuwe collectie is echt zo mooi! Ik was al aan de slag gegaan met de streetwear collectie. Maar mijn handen jeukten om ook met de blauwe mallen en het designpapier Men's World iets te gaan maken. En dit is het dan geworden.


Zoals je ziet, hoeft het geen mannenkaart te worden met dit designpapier. Bruin en rose gaan heel goed samen en dan wordt het gelijk een hele andere kaart. 

Voor de basis heb ik de Dutch Doobadoo Fold Card Art Stepper gebruikt. Deze heb ik overgenomen uit donkerbruin cardstock. Daarna heb ik de binnenmaten overgenomen uit het designpapier Men's World. De randjes heb ik bruin gemaakt met Vintage Photo en ruw gemaakt met een distresser.

Paper Bloc Men's World
6011/0575
6011/0575 Paper bloc Men's world

Aan de zijkanten heb ik de blauwe Border Viktoria gebruikt. Ik vind deze zo ontzettend mooi, zo sierlijk. Ik heb de border uit donkerbruin cardstock gestanst. 

Bordermal Viktoria
6002/1491
6002/1491 Snij-embosstansmal Border Viktoria


Zo kijk je tegen de zijkant aan. Zoals je ziet heb ik de border naar voren gevouwen, langs het middenstukje.


De achterkant van de kaart. Bovenaan heb ik 2 gaatjes gemaakt. Ik heb de rondingen van de voor- en achterkant op elkaar gelegd en met de crop-a-dile 2 gaatjes gemaakt. Hier touw doorheen gehaald en een strikje aan de voorkant gemaakt. Hierdoor blijft de kaart beter staan en zakt de voorkant niet weg.



Op het middelste vlak heb ik de blauwe mal Vierkant Viktoria geplakt. 

Blauwe mal Vierkant Viktoria
6002/1492
6002/1492 Snij-embosstansmal Vierkant Viktoria

Op de blauwe mal heb ik de beren uit het Bella Lulu knipvel Beren geknipt. Ook de tekst komt uit dit knipvel.

Bella Lulu Knipvel Beren
3000/0060
3000/0060 Bella Lulu Knipvel Beren

Bij deze dansende beren mogen de Little Happiness Spitzen natuurlijk niet ontbreken.

Little Happiness Spitzen
6002/1046
6002/1046 Little Happiness Spitzen

Als het enigszins kan, moet er een bloem op de kaart komen. En dit keer is het de Summer Vibes Stansmal Flower. Wat een beauty van een bloem. Omdat deze bloem wat groter is, heb ik het bij 1 bloem gehouden. 

Summer Vibes Stansmal Flower
6002/1290
6002/1290 Summer Vibes stansmal Flower

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoek aan ons blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,

1 opmerking:

  1. Wat een prachtige en super leuke kaart met deze schattige beertjes! De nieuwe blauwe mallen zijn zoooooooooo mooi en elegant! Echt mijn ding!
    Groetjes Ingrid V.M.

    BeantwoordenVerwijderen