Pagina's

donderdag 16 april 2020

Friends

Goedemorgen allemaal,

Hebben jullie de Scr@p challenge bij Noor! Design van deze maand al voorbij zien komen? We dagen je uit om aan de slag te gaan met de leuke Scr@p mal 6002/0857.


Ik heb er dit lekkere, zoetsappige exemplaar mee gemaakt (ik heb de mal met het kopieerapparaat iets verkleind omdat ik het fijn vind om op formaat 20x20 cm te scrappen).


Op de foto mijn twee dochters met hun nichtjes.



De familieband is zo sterk dat ze ook echt vriendinnen zijn, dus de titel klopt helemaal. De tekst heb ik gestanst met de Little Happiness stansjes 6002/1487.


Het designpapier komt uit de set 'Country Garden' 6011/0643 en het vlindertje, wat takjes, de vogeltjes en de platte bloemetjes komen uit de gelijknamige knipvellenset 6011/0421.



Rondom de cirkel heb ik een kantje geplakt. Draagt lekker bij aan het zoetsappige gehalte van de layout.


Links onder en rechts boven de foto heb ik twee clusters met embellishments geplaatst, bestaande uit gestanste bessentakjes (6003/0090.



 kant-en-klare bloemetjes, uitgeknipte figuren uit de eerdere genoemde papierset, speldjes en een glazen flesje met kraaltjes.. Helemaal onderop vind je de doily mal Esmee 6002/1384.


 Leuk dat je hier even was, ik lees uiteraard graag wat je van mijn creatie vindt en hopelijk tot een volgende keer weer!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten