Pagina's

woensdag 29 april 2020

Gefeliciteerd

Hallo allemaal,

Vandaag eens een keer geen layout maar een kaartje. Het enigste wat een overeenkomt is dat ik weer begonnen ben op een wit vel.  Super leuk om helemaal los te gaan met verf en stempels.


Op de ondergrond ben ik eerst met Distress Oxide een basislaag gaan maken. De tweede laag is een Mask die al wat oog eraan maakt. Dan komen de stempeltjes en spetters.  Ik heb labels en papier gebruikt Men's World 
6011/0575

6011/0425

 Aan het touwtje hangen de sterretjes. Wat leuk is dat het sterretje van de stempelset precies dezelfde vormen heeft en dus erg mooi past. 

Little Happiness Labels 6002/1100

   

Circle Streetwear heb ik er ook nog achter geplaatst.  En dan de Doily Vintage Teaparty er ook nog achter. Veel laagjes maken is zo tof. 


Rechtsonder het woordje GEFELICITEERD op de banner. Ook het twee labels gebruikt. Op 1 heb ik een ster open geknipt en naar buiten gevouwen. Lekker grungy!!

   
Zo dit was het weer. Hopelijk heb ik jullie inspiratie gegeven met dit kaartje!
Ik heb iig zin om weer met de volgende verder te gaan!

Tot een volgende keer!

1 opmerking: