Pagina's

vrijdag 17 april 2020

Happy Birthday

Hallo allemaal.

Verjaardagen zijn voor kinderen altijd belangrijk. De magie die het jarig zijn als kind had, ben ik in de loop der jaren helaas voor een deel kwijt geraakt. De kinderen in mijn groep (ik ben leerkracht in het basisonderwijs), zijn er altijd vol van dat ze bijna jarig zijn. De dagen en nachten worden afgeteld. Op de dag dat ze jarig zijn komen ze stralend de klas binnen. Mooie kleding aan en de traktatie verstopt in een tas zodat deze nog even geheim blijft. Wat is het dan jammer dat de scholen momenteel dicht zijn en je je verjaardag daar dus niet kunt vieren met je klasgenoten en juf.


Daarom hebben wij op school besloten om alle jarige kinderen een kaart te sturen. En die kaart heb ik gemaakt met het mooie nieuwe papier Violet Dreams.


Nadat ik het papier op maat gesneden had, heb ik de randen van het papier met distress inkt een kleur gegeven. 


De stempelafdruk vond ik leuker uitkomen in een frame.


De vlinders op dit kaartje heb ik geknipt uit een PL kaartje dat bij deze set zit.


De ballonnen en de vlaggetjesslinger zijn gestanst.



Ik miste nog een accentkleur tussen de laagjes papier.


Ook hiervoor is het gemakkelijk om een stans te gebruiken.


Omdat ik nog wat geel in deze kaart terug wilde laten komen, heb ik gele verfspatten gemaakt op de kaart.


De kaart is inmiddels al weer verzonden. Ik hoop dat het meisje dat deze kaart ontvangen heeft, zich toch nog een beetje jarig gevoeld heeft "op school".

Groeten Hanny

Geen opmerkingen:

Een reactie posten