Pagina's

dinsdag 28 april 2020

Hiep Hiep Hoera Gefelicitaart

Hebben jullie de nieuwe lijn van Noor! Design al gezien? Ik ben helemaal weg van de super toffe stempeltjes die erbij zitten. Ik ben dan voor deze blog daar ook mee aan de slag gegaan!

 

Ik heb een stuk kraft gebruikt als basis (afmeting 14,5 x 29 cm), deze heb ik gerild op 14,5 cm om een dubbele kaart te krijgen. Daarna heb ik een stuk zwart cardstock gepakt (afmeting 14 x 14 cm) deze heb i k bovenop de kraft basis geplakt. Daarna ben ik aan de slag gegaan met een wit stuk cardstok ( afmeting 13,5 x 13,5 cm).


Deze heb ik omgetoverd in een stuk design papier door gebruik te maken van de Clear Stampset Streetwear  ( 6002/0529) Ik heb diverse stempeltjes uit deze serie gebruikt om de achtergrond te creeëren in 3 verschillende kleuren


Ik heb net zolang door gestempeld totdat ik het gewenste resultaat bereikt had. Vervolgens heb ik een stuk ribbelkarton gepakt en een vierkant uitgesneden (afmeting 12,5 x 12,5 cm) deze heb ik vervolgens diagonaal doorgesneden om een driehoek te krijgen, deze heb ik met zwarte distress inkt wat verweerd gemaakt. 


De aankleding van de kaart heb ik gemaakt met de stanzen uit de nieuwe streetwear lijn van Noor! Design.


Het eindresultaat laat je zien hoe leuk het is om met stempels je eigen achtergrond te maken.


Ik hoop jullie weer wat positieve inspiratie gegeven te hebben om een leuke kaart te maken door gebruik te maken van stempels om een achtergrond te creeëren.

Lieve Groet,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten