Pagina's

woensdag 15 april 2020

Knuffel


Hallo Allemaal,

Vandaag mag ik weer een blog voor jullie verzorgen! Ik ben met verschillende toffe materialen aan de slag gegaan. Dit is de voorkant:


Als basis heb ik gebruik gemaakt van de Dutch Doobadoo Card Art Pop Up Circle in combinatie met de mooie blauw ovaal sierlijk .


Aan de binnenkant heb ik een pocket gemaakt met de Vaessen Creative Randpons Doily Edge.


Als je een pocket maakt is het natuurlijk leuk om er een label in te stoppen. Daar heb ik de Vaessen Creative Labelpons voor gebruikt. 

  

Daarmee maak je in een handomdraai super leuke labels in 3 verschillende formaten.


 Natuurlijk heb ik ook weer 1 van de toffe Bella Lulu knipvellen gebruikt. Voor deze kaart heb ik het vel  'Afstand' genomen. 


Ik vind de teksten zo goed passen bij de tijd waar we nu in zitten. En kijk die lieve beertjes eens!


Het stansje Little Happiness 'Friends' past er ook perfect bij. 


Aan de voor en achterkant heb ik een lintje onder het design papier geplakt zodat ik de kaart dicht kan strikken.


Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met mijn kaartje! In elk geval bedankt voor het kijken en lezen.

Lieve Groet,








2 opmerkingen: