Pagina's

donderdag 23 april 2020

Lang Lieve Lieve Jij

Goedemiddag lieve mensen,

Vorige week is de nieuwe collectie van Noor! Design weer in de winkels terecht gekomen en ik werd ook weer blij verrast met een geweldig pakket vol nieuwe materialen.


 Ik ben meteen aan de slag gegaan en ben begonnen met de mooie, blauwe, vierkante mal Viktoria 6002/1492, de bannerstansjes 6002/1467 en -stempeltjes 6410/0526 en het Men's World papier 6011/0575.




Nadat ik ze voor de eerste keer gebruikt heb, ben ik meteen al fan van deze combinatie van banners (die je gemakkelijk 3D-kunt vouwen) met passende, Nederlandstalige stempeltjes.



 Aan de vier randen van de kaart heb ik de prachtige randstans Esmee 6002/1383 gebruikt.


 Als laatste heb ik de Floral Flourishes 6002/1314 Charlotte en de varens in de linker bovenhoek van de vierkante mal verwerkt. In het hart van de bloem een glanzende plakparel.


 Leuk dat je hier even aan kwam waaien en graag tot de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten