Pagina's

dinsdag 28 april 2020

Merci Album


Hallo Allemaal!

Vandaag ben ik aan de slag gegaan met het toffe nieuwe Men's World papier en bij passende labelvellen


Ik heb er een klein albumpje van gemaakt.


Als basis heb ik de nieuwe Dutch Box Art Merci Scallop gebruikt.


In de binnenkant heb ik een uitvouw album gemaakt.


Ik heb er een paar pockets in gemaakt waar ik de super gave border Streetwear voor gebruikt heb.




Wat labels erin gedaan. Nu nog wat mooie foto's erin en dan is het helemaal af! Op de voorkant heb ik de gave banner geplakt.


En daarop heb ik een leuke tekst geplakt van de toffe DDD Sticker Art.


 Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren. Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!


Lieve Groetjes,








2 opmerkingen:

  1. Hallo wat is deze zo leuk ,mag ik aan u vragen de binnen kant van u de album de maten en de breedte/ patroontje ? Ik wil deze ook maken voor mijn vader die geen bezoek mag krijgen en is gauw jarig is (pb) Renyscholte

    BeantwoordenVerwijderen