Pagina's

vrijdag 3 april 2020

Regenboog

Deze week is voor de Noor & Zo 52 weken challenge de bedoeling dat je iets met een regenboog doet. Hier een sneak week zoals ik het bedacht heb.


Het woordje regenboog kwam ik tegen op een Bella lulu knipvel van Rainy Days 3000/0044, helaas is deze uit de collectie , ook het paper pad Rainy Days heb ik gebruikt

daarna mijn map met Dutch Doobadoo mallen ingedoken en daar vond ik er een met een wolk
wat wel weer bij het thema paste , 470.713.326.


                                 een willekeurig hekje gehalveerd een boom en de wolken mal


                               en dan is na wat knippen en plakken dit mijn creatie geworden


Dank jullie voor het bezoeken van mijn blog tot een volgende keer.

lieve groet van mij,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten