Pagina's

dinsdag 14 april 2020

Stars

Hoi allemaal,

Iedereen gaat er natuurlijk op zijn of haar eigen manier mee om maar dat de wereld even een andere plek is dan wij gewend zijn, is een feit. Dus proberen we met elkaar de mensen, die een beetje in een isolement beginnen te raken,  te laten weten dat we aan ze denken. Vandaag heb ik een kaartje gemaakt met dat doel.


Dit is mijn kaart geworden. De kaart heeft een standaard maat van 15 bij 15 cm. Het witte cardstock is 14,5 bij 14,5 cm en het designpapier is 14 bij 14 cm.

  

Het grote vierkant van de Blauw Frame Vierkant 6002/1466 is uit wit cardstock gestanst en in de linkerbovenhoek geplaatst.  Vervolgens heb ik twee keer een stukje groen cardstock gesneden van 11 bij 11 cm, 1 maal een stuk van 10,5 bij 10,5 cm uit wit cardstock en als laatste een stuk van 10 bij 10 cm uit designpapier. 


Mat eerst het wit en het designpapier op het groene stukje cardstock en pons hier een opening uit. Bevestig dan het andere stukje groen cardstock er achter (dus op het groene stukje) met tape langs 3 kanten. Je hebt nu een pocket. Plaats dit stukje ook helemaal in de linker binnenhoek van het Blauw Frame Vierkant.


Stans nu de middelste stans van het Blauw Frame Vierkant en mat deze op het roze cardstock. Bevestig deze ook weer in de linkerbovenhoek maar nu van het kleine vierkant. De tekst is afkomstig van het Bella Lulu knipvel Afstand 3000/0059.


Voor de pocket heb ik een leuke tag gemaakt. Je kunt hier uiteraard elke willekeurige tag stans voor gebruiken. Ik heb een redelijk grote tag gebruikt zodat ik er nog wat liefs op kan schrijven. 


Dit ontzettend charmante varkentje is eveneens afkomstig van het Bella Lulu knipvel afstand 3000/0059.

      

Voor de bloementoef heb ik het varenblad van de serie Summer Vibes stansmal Flower 6002/1290 gebruikt. 


De bloementoef heb ik verder afgemaakt met roll up roosjes aangevuld met wat kant en klare witte roosjes, een grote parelbol en wat houten embellishments. 

 

Als laatste heb ik nog een strik geplaatst op de kaart. Hiervoor heb ik de Little Happiness stans Strikje 6002/1387 gebruikt. 

6002/1387 Little Happiness Strikje

In het midden heb ik het strikje afgewerkt met een pareltje. 


Dit is mijn kaartje voor deze week. Stay safe en tot volgende week!

Liefs,

2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart met een toepasselijke tekst in deze tijd! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kart, erg mooie tekst.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen