Pagina's

maandag 13 april 2020

Tijdelijk uit het oog maar niet uit mijn Hart

Hallo allemaal,

In deze tijd is vooral afstand houden heel belangrijk. Maar door die afstand hebben veel mensen het moeilijk en voelen zich eenzaam. Hoe fijn is het dan om ze even een kaartje te sturen om te laten merken dat je aan ze denkt. 


Voor de basis van deze kaart heb een shape art van Dutch Doobadoo gebruikt. Deze heb ik uit wit en rose cardstock overgenomen. Het designpapier is het prachtige Paper Bride & Groom.

Paper Bride & Groom
6011/0608
6011/0608 Paper Bride & Groom

In het midden heb ik nog een andere Dutch Doobadoo mal geplakt. Ook hierop heb ik het designpapier Paper Bride & Groom gebruikt.


Achter het klaverblad heb ik het Blauwe frame Vierkant geplakt. Deze set bestaat uit 3 vierkanten in 3 verschillende maten. De middelste maat heb ik in het midden geplakt met daarin de tekst uit het Bella Lulu knipvel Afstand.

Blauw Frame Vierkant
6002/1466
6002/1466 Blauw Frame vierkant

Ik ben helemaal fan van het superleuke Little Happiness strikje. Natuurlijk mocht hij ook nu niet ontbreken en heb ik hem boven de tekst geplakt.

Little Happiness Strikje
6002/1387
6002/1387 Little Happiness Strikje


Bloemen horen er gewoon bij. En voor deze kaart heb ik de Floral Flourishes Charlotte gebruikt. 

Floral Flourishes Charlotte
6002/1314
6002/1314 Floral Flourishes Charlotte

De meeldraden in het midden van de bloemen heb ik gemaakt met de Vintage Flourishes Meeldraden.

Vintage Flourishes Meeldraden
6003/0096
6003/0096 Vintage Flourishes Meeldraden

In het midden van de meeldraden heb ik nog een pareltje gemaakt met de parelpen.


De tekst en het lieve plaatje komen uit het Bella Lulu Knipvel Afstand. Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren.

Bedankt voor je bezoek aan ons blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,

1 opmerking:

  1. Prachtige kaart en deze teksten zijn zeer toepasselijk voor deze tijd! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen