Pagina's

zaterdag 2 mei 2020

Berengoetje

Hallo Allemaal,

Wat gezellig dat jullie mijn blog komen lezen! Ik heb vandaag CAS kaartjes gemaakt. Zelf hou ik daar heel erg van. Dit zijn mijn kaartjes geworden:


Ik heb als eerste met distress oxide de ondergrond gemaakt. 



Daar heb ik  Dutch Doobadoo mask Art Floral voor gebruikt.


Daarna leuke plaatjes uitgeknipt uit verschillende Bella Lulu knipvellen Beren 3000/0060vlinders 3000/0032 en tekstvel Leef 5000/0006


Deze heb ik iets verhoogd opgeplakt.


De ondergrond heb ik gemat op Florence cardstock van vaessen. En zo heb je maak je heel gemakkelijk een CAS kaartje!


Ik hoop dat jullie het leuk vinden.

Lieve Groet,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)








Geen opmerkingen:

Een reactie posten