Pagina's

dinsdag 5 mei 2020

Exceed

Hallo Allemaal,

Mijn beurt weer om jullie een toffe creatie te laten zien! Dit keer heb ik gebruik gemaakt van een Dutch Doobadoo Shape Art mal .


Ik heb gebruik gemaakt van Dutch Doobadoo Shape Art mal nummer 470.713.173 deze heb ik 2 keer uitgescheden uit witte cardstock. Beide delen heb ik op de helft gerild en de vierkante delen zo aan elkaar gelijm dat er een pocket onstaat, dus de bovenzijde niet lijmen. Alle zijdes heb ik beplakt met de nieuwe collectie Noor!Design Street Wear Design Papier.



Voor de versiering aan de binnenzijde heb ik gebruik gemaakt van de nieuwe stanzen van Noor!Design uit de Streetwear collectie.

  





Ik hoop jullie weer wat creatieve inspiratie te hebben gegeven.

Lieve Groet,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten