Pagina's

vrijdag 8 mei 2020

Gefeliciteerd

Hallo bloglezers.

Nu het even niet meer mogelijk is om samen met mijn vriendin te gaan zitten freubelen vanwege alle Corona maatregelen, hebben we vanmiddag op afstand zitten scrappen. Ieder in haar eigen hobbykamer, maar via facetime toch samen. We hadden vooraf een kaart gezocht ter inspiratie. Deze kaart zijn we allebei, op onze eigen manier, gaan maken.


Dit is de kaart die ik gemaakt heb.


Ik ben begonnen met structuurpasta van Dutch Doobadoo
en een Noor mask stencil.


Toen de structuurverf droog was, heb ik met oxide inkt de zigzags proberen te verven. Omdat dit te weinig kleur gaf, ben ik met aquarelverf verder gegaan.


Het gestipte papier komt uit het Noor Paper Bloc Rainy Days. Het middelste papierstrookje op deze kaart heb ik gekleurd met oxide inkt. Met het inktkussen heb ik een afdruk gemaakt op mijn craftsheet, hier wat water bij gesprayed en het papier er doorheen gehaald. Dit is denk ik mijn meest gebruikte techniek om zelf een achtergrond te kleuren. Iedere keer ben ik weer blij met dit resultaat.


Het strookje waarop ik gefeliciteerd gestempeld heb, heb ik ook met oxide inkt gekleurd. De stempel is een oudere Bella Lulu stempel.


De stans met de besjes geeft ook op deze kaart weer een leuk accent. De besjes zijn met aquarelverf gekleurd.

Ook deze stans blijft leuk als accent op je kaart. Het maken van deze kaart was weer een gezellige bezigheid. Wie weet kan ik ook jullie inspireren om creatief iets dergelijks te gaan maken.

Fijne dag allemaal.

Groeten Hanny

Geen opmerkingen:

Een reactie posten