Pagina's

donderdag 28 mei 2020

Geniet

Hallo allemaal,

De basis voor deze vrolijke zomerse kaart is de Card Art Teepee. Ik ben aan de slag gegaan met het scr@p designpapier Violet Dreams.



De prachtige randen met bloemen zijn een lust voor het oog en daarom heb ik er aardig wat uitgeknipt en verwerkt op de kaart. 

6011/0653 SCR@P Design Paper Violet Dreams

De bloemen heb ik met 3-d kit opgeplakt. Hier en daar heb ik toefjes lavendel verwerkt. Ook de nieuwe button van Bella Lulu mag natuurlijk niet ontbreken. Je hebt keus uit bijvoorbeeld een pensioenbutton, kerstbuttons, verjaardagsbuttons en nog meer.

470.713.757 Card Art Tent

 Ik heb de button verwerkt in de ronde mal Esmee. Deze past mooi bij de blauwe randmal Esmee.  Op de lavendel zit een kleine vlinder. Ook de emmer is met 3-d kit opgeplakt om zo diepte te creëren. Langs de rand heb ik het fijne randje Esmee geplakt.

 
Onder de toef met bloemen heb ik tule lint en meeldraden verwerkt.

6002/1427 Little Happiness  Lavendel

 Ook hier mogen de vlinders niet ontbreken.


De zijkant heb ik niet helemaal dichtgeplakt. Zo past er nog een label in. Het label is gemaakt met de labelpons Scallop van Vaessen. 

3002/0110 Bella Lulu Clear Stamp Buttons

Het is de grootste maat; 2,5 inch of 6,3 cm breed. De hoogte kun je zelf bepalen.


Dit is mijn kaart. Ik hoop dat je hem leuk vindt. Nog een fijne dag en tot de volgende kaart.

Groetjes,

Antje

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

 470.713.757 Card Art Tent  6002/1427 Little Happiness  Lavendel   3002/0110 Bella Lulu Clear Stamp Buttons  6002/1383 Blauw Randmal  6011/0653 SCR@P Design Paper Violet Dreams 21494-002 Labelpons Scallop 

2 opmerkingen: